Herre min skapare!

Nåd! Nåd!

Men nåd finns ingenstans att finna. För packa måste göras. För er som läser bloggen utan att egentligen känna mig kan jag ju meddela att jag kommit in på Radioproduktion i Piteå och att jag skall flytta. Och att allting, typ hela mitt rum, skall vara färdigpackat på Söndag. För sedan åker jag till Budapest med Sophie! :D

Men just nu är det packningen som man måste tänka på mest, trots att jag vid denna tid om en vecka kanske glassar i ett tempererat bad i Ungern med två överviktiga herrar intill spelandes schack på ett flytande bräde. Men allt jag kan tänka på är packning just nu. Det som försvårar en hel del är ju också mitt jobb. 15:00 - 21:30 i princip varje dag fram till jag åker. Imorgon är enda dagen som jag är ledig. Bäääh! Sedan underlättar ju inte faktumet att folk som kommer och köper glass är helt mentala...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Naaaw! :D Överviktiga ungerska herrar som spelar schack är ju så heta.. NOT! ;)

2009-08-05 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback