azzå lixzom!!1

Meh, azzå likxzom, borde jag liksom börja typ blogga igen liksom typ bah? Jah har liksom nada aning.

För jag vet fan inte. Borde jag börja blogga igen? Mitt tämligen innehållslösa liv tror jag knappast underhåller någon. I och för sig så skall jag skaffa mig en nya dator, som för övrigt är redan beställd, och det kanske folk vill läsa om? Jag skall ju också börja sända julradio på Julradio.se sedan när det drar igång. Kan folk tänkas vilja läsa det? Aja, och som pricken äver I:et skall jag försöka skaka liv i HamsterRadio igen. Skall också börja spela in mer film med Eric i vårt vackra och fagra produktionsbolag FVL där bland annat en musikvideo står på agendan. En musikvideo för "Snaxman och Supermus - Hej hej, Monika ingen vill veta var du köpt din truckerkeps", som faktiskt täcker 2004 (?) år stora sommarplågor.
Och sedan borde jag skaffa ett jobb med, men det är ju faktiskt sekundära tingest som man egentligen inte behöver oroa sig för nu. För faen, jag har muckat! Låt mig sova åtminstone en stund!

Vi hörs väl senare ikväll, jag skall ju seriöst börja blogga! Seriöst alltså! FOR REAL!!!!

Volbeat

Volbeat! \o/

Kommentarer
Postat av: White Lama

Det är alltid intressant att läsa en blogg som du skriver :D

2008-11-20 @ 21:33:20
Postat av: Johan

Aaaah, smickrare där!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback