Som ett brev på posten

Ja, det ligger troligtvis redan på postlådan och är på väg till mig. Men vad är det ? Kan det vara ett plan? En fågel? Ett dragspel? Nej, det är faktiskt biljetter till Stockholm!
Jag skall åka till Sophie mellan den 16:e Maj och den 21:e Maj för att sedan åka tillbaka till henne mellan den 25:e Maj och den 28:e. Ja, vad gör man inte för sin flickvän? :)

Så, så kommer de alltså att komma. Som ett brev på posten. Eller som ett dragspel med jetpack.

CKY - Sink into the Underground

Kommentarer
Postat av: Sophie

Träffas mycket är mys :D

2007-03-15 @ 22:50:31
Postat av: Johan

Så det är bra att jag beställt biljetter? :)

Postat av: Sophie

Det är hur bra som helst! :)

2007-03-16 @ 15:39:37
Postat av: Johan

Jag vet! :D

2007-03-18 @ 17:08:43
URL: http://snaxman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback