Skalman är tlött

Nej, jag stavade inte fel. Jag satt och tänkte lite på Britt-Erik och på hur dundersexigt hans "Å Skalman han är tlött...!" är. Ah, en fantastisk man.
Min dag har varit späckad med roliga saker. Några timmar med GTA: Vice City och sedan snackade jag med Sophie. Kan det bli bättre? Mja, om jag hade hånglat med Sophie samtidigt som jag spelar GTA:VC så hade ju livet varit på sin absoluta höjd. En flicktunga som virvlar i ens mun medan man pumpar haitier fulla med bly <3
Nej, nu har man ju redan gått miste om en timme sömn så då kanske man skall passa på att skita i att sova överhuvudtaget? Njae, kanske inte.

Förresten, skall man spara till en Hitlermustasch?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Svar: NEJ! Ingen mustasch!

2007-03-25 @ 18:57:38
Postat av: Anonym

varför inte? ;(

2007-03-26 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback