Remember, remember the fifth of November..

Ja, ni som har bra smak inom film borde känna igen det. Eller inom serier, likväl. Det är en serie som jag definitivt måste läsa. V for Vendetta.
Usch, en skamligt bra film. Nedtonad och subtil socialtpropaganda, vassa knivar och cool engelska. Ja, den filmen måste ni se!

Idag har jag haft prov med Paul. Paul är ju mer eller mindre en facist så det drog på mina nerver, mina ork och min levnadslust. Ett tre timmarsprov med Paul om konjunkturskillnader och valutapolitik kan få även den starkaste att ta sitt liv.

Sedan när jag kom hem ville pappa bada på Tanums Strand. Jag var lite skeptisk i början men jag följde med och det var roligt. Trots det faktum att det var en norsk skitunge i ständig närhet till alla som med sina enorma fettreservoarer alltid stänkte ned hela badhuset så var det ett mysigt bad. Skitunge...
Sedan bastade jag. Det var varmt.

Sedan så ringde syrran och ville ha tag i morsan. Men det hela slutade med att jag och syrran satt och snackade i 2 timmar om 80-talsmusik och vi kom fram till att Paul hade varit lärare på syrrans högstadieskola.
Jag måste visa han de bilderna så han känner sig gammal. Haha! 19 år gammla skolfoton! Mwaha!

Kommentarer
Postat av: Sophie

HAr ni norrmän på era badhus? :O Stackare :P

2007-03-05 @ 08:33:08
Postat av: Johan

Vi har norrmän fan överallt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback