Med besked...!

Ja, nu är det besked på gång. Idag är jag glad.

När jag gick hem från skolan insåg jag, trots att jag har ett teoriprov till B-körkortet att göra, att livet är rätt gött. Solen sken, det var varmt, jag var mätt, jag var utsövd. Och sedan till det som fick mig att inse att våren är på G med besked.
Jag har flickvän.
Det är nog därför jag är så satans euforisk. Sophie, känn dig skyldig till min glädje!
Den gamla Johan hade säkert spottat eller urinerat på första bästa vårtecken men icke, nu är det vår! Nu laminerar jag det snarare och gör ett Pokémon-kort av det.

Med besked...!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag vill ha påsk :F

2007-03-08 @ 23:22:38
Postat av: Sophie

Då skall jag till dig <3 :D

2007-03-08 @ 23:24:15
Postat av: Johan

Varför? Gillar du ägg så mycket? :O

Postat av: Johan

Det klart du skall =)

2007-03-09 @ 14:03:48
Postat av: Pauline

DU har precis blivit utmanad, gå in på min blogg för vidare instruktioner ;)

2007-03-09 @ 19:39:37
URL: http://palli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback