I've had better..

Ja, det är så sant som det är sagt. Jag har haft det bättre.

Allting började igår när jag lämnade av Sophie på Centralen i Göteborg, då blev man lite våt i ögonkanten och hon hade gärna fått stannat ett bra tag till :/
Jag och Sophie hade ett par underbara dagar här hemma hos mig men, poff!, på en blink så var hon påväg hem igen.

Efter att ha dödat massa tid i Gbg så åkte jag hem och fick senare på kvällen ett besked av Ace på Hamsterpaj att han skullle degradera mig. Nog för att jag har vetat hela tiden att han har hatat mig men det finns mer äckliga skitungar som han hade kunnat rensa ur föra mig.
Nafs, _SomeBody_, Wrath_Torsk, fridh, ja, en herrans massa borgare som kunnat rykt för mig.
Men, tyvärr så får man väl inte vara Socialdemokrat om man skall vara OV på Hamsterpaj.
Borgrarasen skall vara överallt.

Nej, nu skall jag snacka med Sophie så jag mår bättre

Snö åt alla!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag vill åka tillbaka till dig :(

2007-03-01 @ 13:19:17
Postat av: Rojk

Du menar alltså att Kauge också kommer bli kickad?
Kom igen, om du är seriös nu så är det ju pinsamt. Vad får dig att tro att det är p.g.a. din politiska åsikt?

Postat av: Johan

Ironi, kär Rojk. Ironi. Ironi och bitterhet. Sedan kan man ju inte mer än annat fundera över hans val när han degraderar mig. Inte det att jag haussar mig själv utan det simpla faktum att det finns folk som, ja enligt mig då, skulle ha rykt för länge sedan.

Sophie : Naaw =)

2007-03-01 @ 13:26:52
URL: http://snaxman.blogg.se
Postat av: Sofie

Uh. Kasst.
Känns som om du bidrar med bra mycket mer än vad många andra OV's gör på hamsterpaj. Sen vad som händer bakom kulisserna har inte jag någon aning om, men anser iaf att du borde stanna som OV.

(Inte snö åt mig, ge mig sommar)

2007-03-01 @ 13:38:34
Postat av: Johan

Tack, det värmer att folk har uppskattat de åren jag var med i alla fall :)

*Ge jättemycket sommar*

2007-03-01 @ 13:40:30
URL: http://snaxman.blogg.se
Postat av: Kauge

Det är lugnt, Snaxman. Jag ska hålla den röda fanan högt!

2007-03-01 @ 16:30:45
Postat av: Johan

Duktig Kauge! :D

2007-03-01 @ 16:46:15
URL: http://Snaxman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback