Hey, miss murder!

Ja, den sitter jag och lyssnar på just nu. AFI - Miss murder. Skrikig musik men ändå bra, typ.AFI är mystiska. Mycket bra, mycket skit.

Jag har dödslängtan. Nu känns det som om det hade varit lättast för mitt fortsatta leverna att bara dö. Jag är så jaefvla spänd inför teoriprovet imorgon och jag känner, likt allting jag gör, att jag inte gett den tid det förtjänar. Visst, det går att göra igen men, Vips!, så är man med Linus med 11 skrivna teoriprov i ryggen.
Det hade känts så gött att klara det på första försöket. Jag gjore iofs ett teoriprov på Bonniers Trafikskola 4.0 och fick 53. Godkänsgränsen ligger på 52. Det känns inte tryggt.

Nej, jag skall helt enkelt in i morgon, göra skiten, och känna mig miserabel för att jag inte klarade det.

Håll ögonen öppna imorgon för resultat.


Önska mig lycka till, plz!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Lycka till =)

2007-03-28 @ 12:32:40
Postat av: Pauline

Hoppas att det gick bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback