Bajs på bloggen

Ja, det var någon som bajsat på min blogg! Jag har i flera månader trott att det varit skit på min skärm, men det var det inte! Det var fel på bilden!
Ni som sett min banner och märkt lite bruna (?) fläckar mellan x:et och m:et kan nu titta igen och fröjdas, de är borta med tåget och vinden.
Jag har suttit som en skållad lågavlönare och pillat med bannern och nu är den färdig.
Den är simpel, ja, men ack så snygg.

Detta skall firas med CKY - Familiar Realm!

Återigen; Fan, vad jag är duktig!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det var säkert Fredrik som bajsade på din blogg :O

2007-03-18 @ 12:10:24
Postat av: Johan

Varför tror du det? :O:O

Postat av: Sophie

Han äter så mycket :D

2007-03-18 @ 12:28:49
Postat av: Johan

Skiter han lika mycket? För i så fall märks det inte xD

2007-03-18 @ 17:09:35
URL: http://snaxman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback