Waoowi

Idag har det varit en grymt jobbig dag på jobbet. Man har gjort sitt bästa för att överleva dagen och inte var det bättre med att man var tvungen att ha en mössa på sog fr.o.m. idag. eftersom jag har kort hår så kliar ju mössan så in i helvete och eftersom jag allmänt har stort huvud så fick det inte riktigt plats i mössan vilket resulterar i att den klämmer åt och göra lite ont lite då och då.
Sedan har jag varit lite olaglig också. När jag åkte hemifrån idag så körde jag lite för fort. Men det var ju befogat. Man gör ju allt för att komma undan från de odrägliga och tykna arbetskamrater som var kvar när jag gick från jobbet. Jag nämner inga nämn med det är de enda systersyskonparet på jobbet. Hoppas de läser detta. Förresten, den yngsta av er, ditt klädmärke är inte vackert.

Sedan blev det bättre när jag kom hem. Fick i mig lite paj och tårta. De hade firat morsans födelsedag lite i förväg och jag fick inmundiga det i efterhand. Sedan fick mamma och pappa ett ryck precis när Camilla skulle gå och fick för sig att rycka ut hela garderoben. Då återfann de en sametskavaj som jag gladeligen provade lite på skoj. Men den satt som gjutet!
Jag skall ha den hela tiden från och med nu :F

Förresten, är jag duktig eller är jag jävligt duktig?

image15

Walla, mina fötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback