Folköl och dunka dunka?

Nej, det var nog mer starköl

Nu skall jag berätta lite om min meningsfulla dag. Jag inledde dagen genom att dissa gymmet med Robin. Stackarn satt uppe på morgonen och väntade på att jag skulle hämta honom men jag struntade totalt i han och sov länga och tog den sena bussen istället. Det var roligt. Han hade suttit uppe klockan 9 och spelat  Xbox men när jag inte dykt upp så hade han fortsatt fortsatt spela fram tills han var tvungen att gå till skolan :)

I alla fall, jag dissade han och åkt sent till skolan. Till min förvåning fann jag Olof och då blev det hela mycket roligare. Vi gick till skolan och åt mat som såg ut som spya och smakade inte långt därifrån. Alla vi åt oss mätta på bröd som faktiskt smakade acceptabelt.

Sedan fick vi reda på att vi inte hade lektion eftersom läraren inte kom till skolan men vi fick en uppgift som skulle göras. Skriva en uppsats om antingen light, money eller smoking. Kan någon hjälpa mig att komma på något att skriva om? Två datasidor fulla ffs!

Aja, för att komma tillbaka till topicen. Jag skulle försöka slappna av på bussen och ta det allmänt piano och slappna av när helvetet väntar på mig i Grebbestad. Bakom mig sätter sig den lilla skitungen som alltid sjunger och och framför mig satte sig (Br)ölaren. Det luktar starköl framför mig och så sitter det en skitunge bakom mig och sjunger arior. För helvete! Seriöst! Jag ville döda dem på fläcken.

Ja, skitsamma. Nu är jag hemma och lyssna på Charliena på Hamsterradio. Hon snaskar kakor som om hon vore Heggan.

Snart blir det Tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback