Etstetik!

Kom på att jag bara måste berätta om våran ascoola estetiklektion idag! Den var sååå ball!

Vi kom ned till LC-filialen och skulle ha en lektion som så vanligt brukar vara lite halvseg. Inget material fanns och jag kunde inte sätta igång med min animation så jag degade fram tills jag upptäckte en kopiator i hörnet av salen!
OMFG, tänkte Johan och hände sig tvungen att kopiera sitt ansikte. Själklart engagerade detta hela gruppen och det slutade med att jag och Anderas kopierade våra händer i kopiatorn och gjorde en tavla av det och sedan så gjorde jag, Anderas och Jaanice en tavla med allas ansikten på. Våran lärare Kim tyckte de tavlorna var så jävla snygga så hon ville sätta upp dem alldeles innan matsalen.
Fan vad coolt! :D

Ja, det var råååligt.

Kommentarer
Postat av: Sophie

kopiera ansiktet? Sött =)

2007-01-29 @ 18:23:13
Postat av: Sophie

kopiera ansiktet? Sött =)

2007-01-29 @ 18:23:25
Postat av: Sophie

Men, två gånger! Buhu!

2007-01-29 @ 18:23:44
Postat av: Snaxman\Johan

Ja, vi tryckte ned fejset på plattan och tryckte på knappen. Fan vad estetisk! :D

Jag skall langa bilder så fort som möjligt :)

Postat av: Sophie

Gör så, I wanna see!

2007-01-29 @ 18:38:42
URL: http://virrigsomfan.blogg.se
Postat av: Snaxman\Johan

Tavlorna är asheta! :D Om gubbfan till fastighetsskötare bara vill sätta upp de på väggen :)

2007-01-29 @ 21:00:45
URL: http://snaxman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback