Renstädat rum och en enkelbiljett till Hollywood

Ja, så känns det i alla fall. Min vög mot stjärnorna har börjat. Men vi börjar med det första.

Mitt rum är rent. Det har det faktiskt inte varit på nästan 11 år och det känns skönt att ha blivit av med den åbäkiga loftsängen. Jag och min kära far sågade nämlingen ned den till kaffeved igår och bygde en säng och ett skrivbord av det som blev över. Underbart bra, men det är en bit kvar tills jag blir Buddahförklarad. Jag skall bara få rent resten av rummet. Jag har dock varit så in i helvete duktig och fått upp en Arvingarna-plansch på väggen och jag har, tro det eller ej, fått upp min dator. Åbäj mi!

Sedan, angående min väg till stjärnorna, jag är fan superstjärna!
Eller, ja, kanske lite väl att ta i men jag är i alla fall med i tre scener i tv-filmatiseringen av Isprinsessan av Camilla Läckberg. Jag är med i en scen som en kille som går förbi ute på gatan och jag är med i en scen då jag kliver ur en bil :)
Hoppas att hon Alex, som förövrigt säkert var störtkär i mig, ringer mig igen och ber mig medverka. Detta är ju mitt genombrott ffs! Åbäj mi mår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback