Näradödenupplevelser och frekventa toalettbesök

Ja, det kan väl ungefär summera min dag.

Jag började dagen på det mest underbara sätt man kan tänka sig. Ja, ni gissar helt rätt. Gå upp alldeles för tidigt på en ledig dag än vad som är hälsosamt. Gick alltså upp 06:40 för att komma med en sketen buss så att jag var i Tanum 08:00. Då jag vanligtvis jag börjar åka buss, för helvete!
Ja, och körningen gick ungefär lika bra den. Jag har haft sämre körlektioner och jag har haft bättre. Piss.

Mellan körlektionen och att missa första bussen hem så åt jag och Olof pizza på en mysig restaurang i Strömstad. Det var mysigt och...ja, gott helt enkelt. Smällfeta som vi blev var vi tvungna att ta oss en bit till körskolan och det var en herrans bit. Det var inte den lättaste ettappen man kan tänka sig som nybliven extremöverviktig.

Sedan så missade vi, som sagt, tidiga bussen hem så vi fick spenadera tid i skolan på att gå på toaletten, leta efter lärare som inte fanns och underhålla oss på Philip Olsson's hemsida med mysiga filmer.

Och nu är jag hemma, lika pissnödig som i skolan, men å andra sidan så har jag druckit massa saft. Läskigt.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Pizza

2007-02-06 @ 21:10:25
Postat av: Snaxman\Johan

Ja, för helvete! Pizza med kebabkött, kebabsås och lök på

Postat av: Sophie

Jag vill ha!

2007-02-06 @ 21:15:24
Postat av: Anonym

Du kan få något smaskigare och saftigare när du kommer hit. Mig ;)

2007-02-06 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback