Mjäll och skoskav

Ja, mjäll och skoskav. Men tro för Gundes skull inte att jag har mjäll. Eller, jo förvisso, jag har lite mjäll men det var inte därför jag valde det för att sammanfatta dagen med.

Anledningen :

Det såg helt enkelt ut som om någon satt ovanför molnen och mjällade idag. Jag skjutasd till bussen av mor min men när jag, efter intensiv sovning, kom fram till Tanumshede så snöade det inte. Det mjällade. Det var snö men det såg ut som intentsiv mjällning. Snön lade sig aldrig och det såg bara äckligt ut och det var bara kallt när jag, helt i onödan, gick till skolan.
Jag gick till busshållplatsen och märkte sedan när jag kommit till Grebbestad för att gå till badet så fick jag skoskav. Satan i min lilla låda vad konstigt det måste sett ut när jag gick!

Nåväl, jag badade, jag bastade, jag badade utomhus, jag wrestlades, jag duschade efteråt, jag åt en korv, jag åt en näve nachos, jag åt en korv till, jag åkte till skolan, jag åkte hem.
Spännande, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback