Dags att regera!



image16Så nu har det äntligen blivit dags att regera på jobbet. Idag fick jag både nycklar och ett sjuhelvetes ansvar. Inte för att jag vill skryta men nu jävla är gubbjävlen på gång!

Ja, för fan. Ni läste rätt. Jag har fått nyckel och jag är även kvällsansvarig imorgon. Sug på den ni. Jag tänker driva Anna till metalt sammmanbrott imorgon. Flickstackarn kommer avlida. Eller, rättare sagt, hon kommer få moppa golven och allt annat skittråkigt slitgöra. Jag skall då fan räkna kassorna! Iofs tog det ett jävla tag idag, men jag skall gå igenom papprena norgrannare idag. Hoppas bara inte att det diffar flera tusen som det gjort andra dagar, då dock jag inte räknat.

Men nu måste jag förbereda mig mentalt, och snart måste jag sova.

Jag inväntar min kröning i morgon.

Förresten, vad tror ni läsare om en v-logg? En voicelogg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback