Tillägnat Sophie

Vem är denna beryktade Sophie som jag pratar om hela tiden? Är det en fågel? Är det ett flygplan? Nej, det är Stålm....Sophie.
Sophie är min pöta flickvän för er tröga folk som inte insett det än. Och, ja, jag är väldigt lycklig och stolt över det :)

Men hur skall man kunna beskriva henne då? Hon är en liten blond pratkvarn som är den trevligaste flicka jag någonsin stött på. Hon innehaver också kyssvänliga läppar, samma blodgrupp som mig och världes gulligaste skrattgropar. Skall jag beskriva henne mer detaljerat än så här hade jag fått skrivkramp och ni hade inte orkat läsa..

Just nu så mår jag alldeles illa i magen. Delvis för att jag åt mycket sallad med till största del är att det känns så eländigt att vara så långt ifrån en så söt tjej. 47 mil. Varför? Varför måste jag bo här?
Jag får helt enkelt brottas med dessa jobbiga magkänslor och vänta snällt tills onsdagen den 16:e Maj då jag kommer åka till henne. Fåglarna i magen blir bara större och större för varje dag som går och det blir också jobbigare och jobbigare att natt efter natt helt plötsligt inte ha någon att hålla om.
Det kändes som om det var veckolängesedan som Sophie åkte men det var bara 4 dagar sedan. Det kändes också som om hon var här i flera veckor medans det bara var 6 dagar.

Sophie, kom tillbaka. Jag behöver dig!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Naaaaaaaaaaw! Du är så söt pälskling! Jag älskar dig :$

2007-04-17 @ 22:57:17
Postat av: Johan

Jag har mina stunder :) Jag pälskar dig med :$

Postat av: Sophie

Du har dina stunder jämt, du är så söt så att jag vill äta upp dig :D

2007-04-17 @ 23:00:04
Postat av: Johan

Eat me, eat me, eat me! :D

Du får väligt gärna äta mig, det hade varit hett :$

2007-04-17 @ 23:01:21
URL: http://snaxman.blogg.se
Postat av: Sophie

Hett om jag ätit dig? Kannibal fetish? ;)

Bättre med choklad då, som man kan ha kul med (A)

2007-04-17 @ 23:02:51
Postat av: Johan

Kanske... :$

Definiera kul med choklad..! :O

2007-04-17 @ 23:06:07
URL: http://snaxman.blogg.se
Postat av: Sophie

Det är inte hett älskling... ;)

Man kan smeta in den och slicka av den (A)

2007-04-17 @ 23:08:39
Postat av: Johan

Vad är hett då? :O

Vart skall man smeta in den?!?! :O

2007-04-17 @ 23:09:06
URL: http://snaxman.blogg.se
Postat av: Sophie

Du :D

Det skall vi väl inte ta här pälskling? ;)

2007-04-17 @ 23:12:04
Postat av: Johan

Jag?!? :S

Jo.. ;)

2007-04-17 @ 23:43:42
URL: http://snaxman.blogg.se
Postat av: Sophie

Ja, du pälskling :D

Är det bra för deras öron? ;)

2007-04-18 @ 20:16:11
Postat av: Johan

Det tror jag inte på! :O

Ja ;)

2007-04-22 @ 18:56:20
URL: http://snaxman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback