Throw up your rawkfist!

Ja, släng upp dem bara! (Thousand Foot Krutch - Rawkfist, för er som undrade)

Ja, nu har då Sophie åkt hem. Det känns vemodigt. Flickan skulle gärna fått stanna resten av livet men hon skall ju vara så känslig och vara tvungen att åka hem igen. Jaja, det är smällar man får ta. Jag ber till gudarna att dessa 30 dagar som är kvar tills vi skall ses igen går fort som fan. Då skall vi hångla, gå på Gröna Lund och se på Linkin Park. Ihk, 30 dagar fram ftw!
Sophie kom hit för en vecka sedan (Ja, i söndags då) och hon åkte i lördags. Irk, det var grymt kul att ha henne här. Det måste nog vara den härligaste tjejen man kan ha omkring sig. Man har aldrig tråkigt med henne och man hittar allting något att snacka om. Och om man inte snackar så pussas man ju såklart. Men ändå, det blir aldrig tråkigt. Vi såg på film också. Ganska många faktiskt.
Här följer dessa :

* Tandläkaren [Den sög stenhårt]
* The Omen [Bästa filmen vi såg förutom BASEketball som är en av mina favoritfilmer]
* Fredagen den 13e, del 1 [Fan som jag skrek!]
* The Ring [Fullt acceptabel]
* BASEketball [<3]

Bah, Sophie får allt ta och leta sog tillbaka till mig illa kvickt. Det är ju rätt så jobbigt att sova ensam efter att man sovit i samma säng som henne 6 nätter i rad :(

Sedan så måste jag ju be er att gå in på Sophies blogg, virrigsomfan.blogg.se, och dreggla på hennes nya banner. Den har jag gjort. Faktiskt.

Så...? Vad har jag då gjort idag, då? Jag var nere på fotboillsplanen och fick se Fjällbacka bli defillerade av Munkedal med 5-2. Råstryk fick de!
Sedan så funderade jag mycket över när sista och avgörande matchen i elitserien skulle gå. Jag googlade och jag läste runt på Aftonbladet innan jag, för typ 20 minuter sedan, hittade att MoDo redan vunnit.
Grattis, era jävlar. LHC var bättre.

Nu skall jag snart sova men innan dess skall jag se på Dirty Sanchez och smygkika lite på Sophie. Nu kissade ni på er av intresse, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Snart maj :D

Btw, du glömde Carrie ;)

2007-04-16 @ 00:14:55
Postat av: Johan

Carrie var så kass att jag inte ens vill räkna med den :P

Postat av: Sophie

Den var bbra, men inte läskig :P

2007-04-16 @ 23:33:34
Postat av: Johan

Nej, den sög stenhårt? :P

2007-04-17 @ 12:22:43
URL: http://snaxman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback