Samba sambero

Ja, sätt igång och håna mig. Lyncha mig. Jag lyssnade faktiskt frivilligt på Anna Book. Ta fram tjäran och fjädrarna. Häng upp mig i armhålorna och krossa mina ben med ett basebollträ. För att jag skall faktiskt handla lite Lena PH sedan. Ja, för fan. Plocka fram hagelbössan, du bara!

Vad har hänt idag då? Ingenting. Jag vaknade i onödan eftersom jag tydligen inte skulle ha körning. Bläh. Jag skall nog se på film ikväll och sova tidigt. Skall ju trots allt upp klockan 09:39 imorgon. Det blir ju för fan aldrig så att man tar och går och lägger sig tidigt när man väl har sovmorgon.
Egentligen borde det inte kallas sovmorgon. Man förskjuter ju enbart dygnet. Om du vet att du har "sovmorgon" i 2 timmar på morgonen så tro fan att man sitter uppe 2 timmar längre på natten och ugglar vid datorn! Det spelar alltså ingen roll om man så börjar 03:00 eller 13:37, man är lika dödförklarad ändå.

Nu skall jag äta bröd.

Sedan så är det ju faktiskt bara 5 dagar kvar tills Sophie kommer. Baiz! Det kommer ju bli grymt roligt att ha henne här men jag har ångest. Mitt rum ser ut som fan.
Men, det är smällar hon får ta.

Detta inlägg är ungefär som hennes senaste inlägg i hennes blogg, http://virrigsomfan.blogg.se, det är så intressant så man nästan måste dra en skvätt i kalsongkanten

Kommentarer
Postat av: Sophie

Har du stökat ner ditt rum igen? :P

2007-04-03 @ 21:35:46
Postat av: Johan

Ja, som fan! Det är en krossad kruka och en jaefvlan massa ren tvätt på golvet! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback