Jaha...?

Då glömde jag blogga igår också.
Eller, nej, jag glömde inte egentligen. Jag sket bara i det.
Igår jobbade jag hela dagen. Slevade glass och var dryg folk hela dagen.
Visste ni att norrmän är äckligt enkelspåriga? Antingen äter dom "sooftiiiis!!1" (Mjukglass) eller chokla/mocca/capuccino-glass. Inget annat. Aldrig fruktig glass. Bara mjukglass och chokladglass.
Trist.
Sen åkte jag hem och satte mig vid datorn (Läs : Hamsterpaj),
Där satt jag en stund fram tills mor kom hem med jordgubbar och grädde. Gott!
Efter det gick jag en promenad med Eric.
Det var kallt.
Men vi mötte Anneli, Isa och två av Isas klasskompisar. Kewl.
Men det blev kallt så vi gick därifrån.
Dom satt som sagt på en uteservering där dom serverade alkoholhaltigt. O        ch Eric är ju för liten för sånt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback