Jaha..?

Jahopp, hur har min dag varit då? Jovars, den har varit acceptabel.

Kom till skolan klockan 09:00 trots att jag har en gigantisk sovmorgon på fredagar. Men, ja, vad gör man inte för sin skola?
Jag hittade också ett busskort på bussen idag. Det stod ett flicknamn i den. Korten har ett värde av typ 4 000 så jag funderar på att ge tillbaka det till henne mot en ofantlig kostnad :) (STREAKING!)

Sedan kom jag till skolan och tillägnade min 3 underbara timmar med Psykologiläxa. Smaskens. Inte.

Mat : Ja, den var som vanligt oätlig. Soppa -.-

Psykologin var intressant. Inte mer än så.

Och nu sitter jag här...

Jag har spelat in en jingel till ett nytt radioprogram med Eric. Håll öronen öppna på http://www.hamsterpaj.net/radio så kanske ni hör den :)

Nej, nu skall jag vara social

Kommentarer
Postat av: Sophie

Social? Med vem? :P

2006-12-08 @ 22:53:18
Postat av: Snaxman/Johan

Med alla? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback