The words of a happy boy

Tvi fan vad glad jag är! :D
Igår var den bästa dagen på länge.

Men nu till den egentliga anledningen till ett blogginlägg :
HAMSTERPAJARE OCH CKY! =)

Jag tycker det är otroligt att man skall behöva åkt till Göteborg för att få träffa så underbara människor.
Men det är det fanimej värt. Alla Hamsterpajare som jag träffade igår som läser detta :
Ni är underbara! =)

12:20 rullade tåget in på Centralen och jag var tvungen att döda 2 timmar och 20 minuter innan Lemon skulle dyka upp med tåg från Alingsås.
Jag spatserade runt på Nordstán och hittade till slut något att göra.
SideWalk Express! Internet ftw!
Jag dödade en timme där och gick sedan för att möte Lemon.

Jag mötte upp henne på spår 2 och fick en härlig kram :)
Sen gick vi runt i ett festglatt Göteborg och bara snackade och hade oförskömt kul!
Dagen bästa citat från henne måste vara när vi passerade ett stånd med massörer.
Jag sade "Titta. Spädbarnsmassage."
Och hon replikarede "Spädbarnsmassage. Oh, vad porrigt!"
Vi tryckte i oss massa glass innan vi efter cirka en timme så mötte vi upp Torsktrynet och så gick vi alla tre runt och också hade oförskämt kul!
Sen mötte vi upp med heli0n, g00lan och Glutt och vi gick och satte oss på en gräsplätt efter att vi hade käkat på McDonken.
Vi satt på gräsplätten och snackade och hade kul.
Klockan tickade på så snabbt så det nästan var äckligt så vi gick och mötte upp Fredro på Centralen för att sedan omedelbart ge oss av till Frihamnspiren för kvällens höjdpunkt :

CKY! The motherfucking CKY!
Dom började hela konserten med att håna Whitney Houston och hela publiken buade och pekade finger. Dom skrek att det var slut på bög-musiken och drog igång Rio Bravo.
Fan, vad ballt!
Jag rös av välbehag när dom körde Sink into the Underground och Disengage the Simulator. Och jag tror aldrig jag vart vildare än när dom drog igång 96 quite bitter beings.

Konserten var helt underbar och jag och Lemon rockade loss som galningar. En grymt skön tjej det där.
Torsktrynet var rädd för ljudet. Stackarn. Han skulle gjort som jag och tagit med sig öronproppar :)
heli0n var vild som vanligt och Glutt såg oberörd ut av den höga musiken :)
När konserten var över så gick jag med Glutt, Torsktrynet och Lemon till Centralen.
Vi hade kramkalas innan vi skiljdes åt.

Jag var nästan gråtfärdig när jag gick över bron för att jag hade haft så kul.
Men hela CKY's låtlista rungade i huvudet så gick jag euforisk och mötte upp min syster och åkte hem till henne och sov.
Jag hade, seriöst, problem med att somna för att jag var helt i extas :)
Det var allt.
Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback