Teh mönstring!

Jaha, ja.
Då har jag vart och mönstrat också.
Det var roligt.

Jag sov som ett mähä hela vägen från Fjällbacka ner till Göteborg. Vi fick en mild start på dagen med ett uppfriskande och härligt intelligensprov. Smaskens!
Lyckades ändå rätt bra. En 7:a på en 1-9-skala. Det tycker jag inte är fy skam.
Sen var det dags för psykologen. Fan.
Men det gick väl bra det med. Antar jag.
En 6:a fick jag av henne vilket också är rätt bra.
Sen gick jag till den sjuksköterskan med snyggast namn. Johan.
Vi gjorde hörseltest, syntest och styrketest.
Alla funkade med bravur förutom styrketestet.
Perfekt hörsel, perfekt syn och en 3:a i styrkan. Oj, vilken chock!

Sen sov vi.

Dagen började med militärisk uppställning vid skåpen och sen var det dags för frukost.
Välsmakande.
Sen gick jag igenom min sjukdomshistoris med en läkare för att sedan få göra cykeltestet.
Fÿ f@n!
Det var det hemskaste jag vart med om.
De hade en klocka på vägen.
Varje steg men steg på skalan så informerade de om hur lång tid det var tiill nästa nivå.
Irk.
Jag tog en 5:a och var nöjd med det.

Sen gick jag till inskrivningsförfattaren.
Fan, vilken cool kille!
Det var han som fick mig så äckligt motverad som jag är nu.
Jag vill till lumpen!
P4 i Skövde som Luftvärnkanonvagnsskytt ffs!

Nu skall jag snart äta.


Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback