Nu ska're bloggas!

Nu ska're bloggas!
Eller i alla fall har jag planer på att det skall göras.

Idag har jag jobbat.
När jag var och skrev av mitt schema för några dagar sen så visste jag inte om det stod att jag skulle börja 11 eller 14.
Jag tippade på det senare alternativet.
Och det höll.
När klockan var 12 i morse så låg jag och var rädd för att telefonen skulle ringa.
Till allas våran förtjusning så gjorde den inte det. Det var förjäkla skönt!
Men, jag var ju tvungen att jobba ändå.
Trampade igång moppen och körde till jobbet.

Hela dagen har det varit sådär äcklig folkström.
Lungt en kvart. Hur mycket folk som helst en kvart.
En sådan strid ström av folk resulterar ju i att man inte hinner göra någonting.
Man hinne inte börja städa för att då kommer det folk. Precis när man skall städa så kommer det folk. Och om man står och väntar på att det skall komma folk, så gör det inte det. Då plockar man fram lite städgrejer och då jäklar står det 1 000 sommargäster dreglandes efter glass.
IRK!

Nu skall jag snart se på Tv och bara slappna av.
Jag kan dock inte stanna uppe för sent eftersom jag börjar jobba 10:00 imorgon

Åw maj gååd!
Mitt mIRC pep!

Det var inget viktigt :
<Solaris_HoneyBunny-boy> tja

En wannabe-unge som vill ha reda på massor om hur HamsterRadion fungerar.
Jag säger ingenting :)

Nej, nu skall det snart bli Tv.
Folktoppen ftw!


Försök överleva utan mig.
Jag är snart tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback