Ge mig en kaka till kaffet!

Med Östen med Resten - Ge mig en kaka till kaffet i min Winamp så skall jag summera de sneaste dagarna.

Måndag och tisdag så var min annars tråkiga vardag rolig. Jag var nere hos Anna/Lemon i Alingsås och hade det vrålkul.
Eller inte bara Alingsås. Vi var i Gbg och shoppade hela dagen först.
Eller inte vi. Jag shoppade lite medan Anna shoppade som en nyblivien miljonarvtagerska :)
Det tärde på mina stackars fötter med kompenserades ju i och med att vi hade så kul.
Anna hade sammanlagt 11 påsar (Om inte mer...) när vi lämnade Göteborg C för resa till Alingsås.
Annas mor mötte upp på Alingsås Station och de hakade på hennes cykel och sen åkte vi hem till henne.
Efter energiskt fotande med Annas kamera så beslutade vi att mat var en bra idé.
Pannkakor ftw!

Anna gjorde sina pannkakor med grahamsmjöl i. Det såg lite konstigt ut men smakade desto ljuvligare :)

Efter att ha avnjutit lunchen beblandat med prat om Galenskaparna och After Shave så letade vi oss upp på hennes rum och snackade och hade roligt ända tills vi (*Host!* Hon!) inte orkade snacka mer

Sen åkte jag hem på morgon.
Det var mindre kul

Sen åkte jag till GeKås @ Ullared dagen efter.
Jag handlade förbrukningsvaror så som Dvd-filmer.


Enjoy.

Kommentarer
Postat av: Chic

Hahah, heja er som shoppar som nyblivna miljonarvtagerskor.
Men usch, vad trist det måste kännas för dig att ha en liten blond trettonåring som sitter här och läser och kommenterar. x)
Get used to it. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback