No christmas for you!

Jasså. Då sitter man här igen och skall summera.
En sak är klar i alla fall. Jag är kluven. Ingen sådan där kluven personlighet som alla galningar på Tv har utan snarare kluven om vad jag skall göra.
Å en sidan kan jag åka in till Uddevalla och röja sönder Torp å andra sidan kan jag stanna hemma och plugga som jag borde göra. Fasiken vad knivigt.
Skall kolla med bussarna imorgon och sedan bestämma sig. Det lutar åt att sova som en älg fram till 14:00 och inte göra ett skit på hela dagen. Sådan dagar är trevliga.
Sen har jag spelulerat i olika banor angående Tv-Serier. Finns det någon bättre serie på Tv än 24 just nu?
Svaret är Nej. Tidigare hade jag svara Lost men efter att andra säsongen dumpade jag alla planer på att fortsätta titta. Det var skitdåligt. Tidigare var serien sådär konstigt spännande men nu är den bara störd och helt på fel spår. Synd på en så bra sändningstid...
Sen har bara dagen degat fram.
Nu är det snart kväll och jag har insett att det inte är någon idé att ödsla tid på årets julkalender. Den är dålig med...
Nej nu skall jag se på Tv igen
Synd att Julradio.se buffrar sönder hos mig >.<
That's it folks!


//Snaxman

Kommentarer
Postat av: Evve

kommentar... kommerntar..KOMMENTAR. fick lite sepedamp men nu så. lost sugger inte allse :

2005-12-02 @ 15:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback