A lök in the eye

Jahapp.
Då skall man summera äver denna dag.
Den sög.
Men än så kan man inte klämma ur sig angående denna degiga dag som började klockan 13:15 då jag vaknade. Sen satt jag och tittade på dåliga amerikanska förmiddagsserier fram till "frukost" vid 14:15-tiden någon gång.
Det var sent och det var mulet. Och posten innehöll inget roligt det heller.
Så jag gick behärskat in med posten och daskade den i bordet och strödde ut den över hela storarummet i hopp om att det skulle lätta upp stämmningen vilket det inte gjorde. Efter denna atombomb av papper gick jag till datorn och har suttit vid den av och till och skall snart afk:a totalt och sova som en stork.
Jag gjorde dock en paus för att se Riket och blev mer än positivt överraskad.
Det var ju skitbra. Stefan Sauk är ju totalt underskattad skåespelare.
Han är grym som få som spelledare.
Man skulle inte vilja vara undersåte åt han när han kommer och gormar och beordrar.
Nej nu skall jag snart sova. Det beror på om exstasen över julradio.se släpper någon gång...
That's all!
//Snaxman  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback